Полицька громада

Рівненська область, Володимирецький район

Про визначення відповідального за виконання видаткової та дохідної частини місцевого бюджету Полицької сільської ради та місцевих бюджетів сільських ради, що об’єдналися

Дата: 20.08.2020 09:45
Кількість переглядів: 19

                                                                                     У К Р А Ї Н А

                                                                       ПОЛИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

                                           ВОЛОДИМИРЕЦЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                                                                         ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                                                                Р І Ш Е Н Н Я

 

       від 31 січня 2020 року                                                                                                          № 7

Про визначення відповідального за виконання видаткової та дохідної частини місцевого бюджету Полицької сільської ради та місцевих бюджетів сільських ради, що об’єдналися Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, керуючись підпунктом статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою консолідації дій для налагодження ефективної роботи з місцевим бюджетом Полицької сільської ради та місцевими бюджетами Балаховицької, Ромейківської сільських рад, що об’єдналися у період їх роздільного виконання, виконавчий комітет сільської ради

 

                                                                                  ВИРІШИВ:

1. Визначити головного бухгалтера Полицької сільської ради Стадник Олену Петрівну відповідальною за виконання дохідної та видаткової частини місцевого бюджету Полицької сільської ради та місцевих бюджетів Балаховицької, Ромейківської сільських рад, що об’єдналися у період їх роздільного виконання.

2. Головним бухгалтерам Балаховицької, Ромейківської сільських рад: - безумовно дотримуватись вказівок відповідального за виконання дохідної та видаткової частини місцевих бюджетів сільських рад, що об’єдналися; - невідкладно надавати відповідальному будь-які відомості, що стосуються дохідної та видаткової частини місцевих бюджетів сільських рад, що об’єдналися; - постійно вживати дії, що стосуються ефективного виконання дохідної та видаткової частини місцевих бюджетів сільських рад, що об’єдналися.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Давидюка В.В.

 

                               Сільський голова                                                         М.К.Озеруга


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора